KERJA SAMPINGAN

Salam ukhwah dan salam 1 Malaysia..

Kerja sampingan juga merupakan perkara yang kita sering terlepas pandang. Mungkin sudah berada di zon selesa. Keadaan sekeliling dan faktor ekonomi yang mendesak masa kini, maka salah satu tanggungjawab sosial ialah membantu masyarakat untuk melakukan kerja sampingan yang boleh mendatangkan pendapatan.

Ilmu dan cabang perniagaan di internet ini terlalu banyak. Hanya perlu kan masa untuk menggali dan mengolah untuk dijadikan sumber pendapatan sampingan.

Saya akan cuba membantu dengan meletakkan bahan yang saya fikir berguna untuk mereka yang ingin menceburi bidang ini. Saya bukanlah pakar tetapi seperti yang saya katakan dia awal bicara, sekadar memenuhi tanggungjawab sosial sebagai rakyat Malaysia..

Salam 1 Malaysia..

* saya letakkan 3 dahulu.. ada lagi saya beri...










0 ulasan:

Catat Ulasan